Direktlänk till inlägg 27 april 2011

Jag vet jag vet

Av Ida - 27 april 2011 12:27

Hejsan ! Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag men nu ska jag börja mer . I fredas hjälpte jag till på Rimbos drysyr tävling var kul ..  Sen på Lördan fick jag påsk ägg jippy  <3 Sen på södan red Jag Promise Och Pascal Och Tittade På Rö - Bkv :) . Sen på Måndan red Jag med Linda Och Sara Jag red promise och sara red Pascal och Linda red Gunnise .. Och sara sov över oss os på Måndan till Tisdag då red Vi i gen Men Jag red Mix Min store syras Häst OCH sara RED promise Och Linda red Gunnise .. För jag skulle på hoppträning med Pascal så jag Fick rida Mix Men sen på kvällen Red jag Pascal nu ska jag börja hopp träna Promise för Rangna för Han behöver träna hoppa litte <3  Bara så Alla vet så är Manga super söta och super fina <3     Här är pascal <3 Hej då :) p.s Hoppas alla hade en bra påsk . OCH NU HAR MAN PÅSKLOV JIPPPYYY

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

..

Av Ida - 2 maj 2011 08:59

Hejsan.. Ändasen Fredan Har jag tittat På Linn när hon har tränat för Ulf Johansson . I morgon är det skola har vart ett ass bra påsklov .. Nästa hopp träning för rangna ska ja hoppa Promise Lilla plutten <3 Pascal ska villa och Mamma och jag tyck...

Av Ida - 20 april 2011 16:12

Hejsan ! Idag var jag i skolan vi hade  Mimfestivalen tränngen Det är i morgon Jag , Fanny och Jossan ska vara med Tove styrkes låtttttttttt <3 white light moment :) <333 Kommer inte på så mycket att skriva idag igår var jag på fotbolls träning...

Av Ida - 15 april 2011 14:14

Heejsan!    Idag var skol veckan slut och det är helg nu .. I morgon är det Rö-Bkv . ska bli fet kul att spela ..    På söndag Är det Div 3 Tävling med Pascal . Ska bli kul  sen ska jag och mamma och hemta blondis en asso belinda hon är en dum b...

Av Ida - 14 april 2011 18:27

Hejsan ! Idag red jag För Maria i rånes med Pascal . Han var duktig .. Linn red Mix okså och red ..  I morgon är det i skloan då och litte Fotbolls träning .. Lördag ska Rö ik slå Bkv nortällje i nortällje kom och titta :)        I onsdas va...

<3

Av Ida - 12 april 2011 16:28


Heejsan ! Idag hade vi musick i skolan med ireterande almudena .. (Alla som tycker om almudena gör en sån här :) hatar henne dom som gilar henne skriver Jag älskar digg almudena )  Sen ikväll  är det hopp träning med Pascal  :):):)))):<3 i rimbo  ...

Presentation


Hoppryttare. Elitsatsande faltävlands tjej

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

hopprytare

             Hopprytare


Ovido - Quiz & Flashcards