Alla inlägg under mars 2011

Av Ida - 21 mars 2011 18:31

Hejsan! Idag red jag Pascal Barbacka jag red drysyr på vägen det var faktist rät kuk jag brukar inte Gilla drysyr bar i bland men i dag gick det faktist assa bra han gick på tygen och böjden och shengkel viken ! och Allt det :) sen i morgo ska jag vara med Bästa vän (Fanny) KUL DAG I SKOLAN :) hEJ DÅ SESSS


Av Ida - 20 mars 2011 08:51

Hejsan ! sorry att jag inte har skrivit på ett tag men det har vart lite konstigt med internet så jag inte har kunat skriva :( men nu är det laggad igen (kul) Igår Red jag och så bussa jag med katterna hhiii :) sen titta jag på tv medan jag hade Sigge i handen :) Idag ska jag rida typ båda :)

 

 

 

Jag Älskar våren & sommarn för att på våren är det assa fina rid vägar och det är ingen snö och det är fint väder men på sommarn Fyller jag år och så ska jag på ridläger med bästa vän (Fanny ) och hennses häst Winnie och min pascal  :) GÅ In på fannys blogg     www.fannyraja.blogggplatsen.se 

 

 

 

hej då ses sen :)

Av Ida - 7 mars 2011 19:38

hejsan !

Idag har jag vart med astrid ! Vi lekte djursjuck hus och så tog vi hand om Djuren då det var super kul och så har man vart i skolan då och vi hade matte och syslöjd det var kul .

 

Sen var jag hemma och satte mej vid datan och gick in på Bilddagboken & King & Facbook :) sen kom Farmor   Jippy !<3 p,s hon hade bullllllaarrr med sig ( Bra farmor) <3 hej då = Hej då / ses sen :) nu ska jag äta Farmors bulllarr p.s hon heter inger

Av Ida - 3 mars 2011 14:49

Hejsan! det är spya på några :( I onsdas spyde Linn på kvällen och sen skulle vi till hund fjälet och så spyde jag i bilen och på kvällen spyde Jill och Pappa spyde på morgonen OCH EFTER JAG och Sebastian hade åkt typ 100 gånger så åkte vi hem så spyde han :( Nu är de bara Mammas tur :O Ja men alla mår bra nu så det blir bowling i kväll Jag ska vinna  :) Och så ska vi äta utte hhhiihihihihih :) <3 P.S (Jag är kär      




HEJ DÅ ::) ses sen 



Pappa ska inte åka vasaloppet :( torokigt ) 

Av Ida - 1 mars 2011 17:27

Hejsan! idag åkte jag snowbord (barnbakarna) sen i morgon ska man till kusinerna i trysil i norge ska bli assa kul jag och Chripoher har bestämt på Facbook att vi ska åka änsamna medan jill och adam ska åka och Linn och sebbe så ska bli kul :) p.s Grattis Adam han fyler år i morgon :) aLLA VET VÄL ATT TORRES SUGER :O hAN BYTER TILL VÄRDENS SÄMSTA LAGG OCH BYTER FRÅN VÄRDENS BÄSTA ASSA SÄGER BARA TORRES ÄR SÄMST ::::::::: hEJ DDDDÅÅÅÅ :) SES :) kRAM IDA I SÄLLEN  

Presentation


Hoppryttare. Elitsatsande faltävlands tjej

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

hopprytare

             Hopprytare


Ovido - Quiz & Flashcards