Direktlänk till inlägg 7 mars 2011

BROR OCH SYSTER ÄR DET NÅGOT

Av Ida - 7 mars 2011 19:38

hejsan !

Idag har jag vart med astrid ! Vi lekte djursjuck hus och så tog vi hand om Djuren då det var super kul och så har man vart i skolan då och vi hade matte och syslöjd det var kul .

 

Sen var jag hemma och satte mej vid datan och gick in på Bilddagboken & King & Facbook :) sen kom Farmor   Jippy !<3 p,s hon hade bullllllaarrr med sig ( Bra farmor) <3 hej då = Hej då / ses sen :) nu ska jag äta Farmors bulllarr p.s hon heter inger

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

..

Av Ida - 2 maj 2011 08:59

Hejsan.. Ändasen Fredan Har jag tittat På Linn när hon har tränat för Ulf Johansson . I morgon är det skola har vart ett ass bra påsklov .. Nästa hopp träning för rangna ska ja hoppa Promise Lilla plutten <3 Pascal ska villa och Mamma och jag tyck...

Av Ida - 27 april 2011 12:27

Hejsan ! Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag men nu ska jag börja mer . I fredas hjälpte jag till på Rimbos drysyr tävling var kul ..  Sen på Lördan fick jag påsk ägg jippy  <3 Sen på södan red Jag Promise Och Pascal Och Tittade På Rö - Bk...

Av Ida - 20 april 2011 16:12

Hejsan ! Idag var jag i skolan vi hade  Mimfestivalen tränngen Det är i morgon Jag , Fanny och Jossan ska vara med Tove styrkes låtttttttttt <3 white light moment :) <333 Kommer inte på så mycket att skriva idag igår var jag på fotbolls träning...

Av Ida - 15 april 2011 14:14

Heejsan!    Idag var skol veckan slut och det är helg nu .. I morgon är det Rö-Bkv . ska bli fet kul att spela ..    På söndag Är det Div 3 Tävling med Pascal . Ska bli kul  sen ska jag och mamma och hemta blondis en asso belinda hon är en dum b...

Av Ida - 14 april 2011 18:27

Hejsan ! Idag red jag För Maria i rånes med Pascal . Han var duktig .. Linn red Mix okså och red ..  I morgon är det i skloan då och litte Fotbolls träning .. Lördag ska Rö ik slå Bkv nortällje i nortällje kom och titta :)        I onsdas va...

Presentation


Hoppryttare. Elitsatsande faltävlands tjej

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

hopprytare

             Hopprytare


Ovido - Quiz & Flashcards