Alla inlägg under februari 2011

Av Ida - 27 februari 2011 08:43

Hejsan! idag sticker man Hemmi från fast med Familjen då :O

sälen asso ska bli kul :) ska åka snowbord först stå på den och åka i barn baken hhiihi :)<3 sen ska jag åka för en lärare :) Så vi åker någ snart :) kommer inte skriva så assa mycket när jag är där :) men här kommer bilder på mormors hus i sälen    Det röda ligger assa nära bakarna :) men hej då syns :)

Av Ida - 26 februari 2011 15:49

Hejsan ! idag var jag ine i norrtälje och hanlade saker till imorgon (Sällen) Hanlade saker till Sigge :) (min hamster) han ska med till sällen :) hhii och så har jag handlat litte kläder och så   sen nu är jag hemma :) i kväll är det väll som vanligt tittar på melodifestivalen typ eller så skulle jag titta på en skräck film med Jill ,Linn,Robin,Sebastian :) sebbe har sagt att den skulle vara rät läskig   :( så sen ska jag sova os Linn och sebbe typ för mitt rum kan man inte sova i för har ränsat så kommer inte in :) I morgon blir det en tidig morgon eftersom jag ska Mamma,Pappa,Linn.Jill,Robin.Sebastian och jag då ska bli kul _)fast jag är litte försyld:( Sigge <3 om ni ondrar så kommer jag ha ed datan till sällen så kommer kunna skriva :) hejsvejsan :)/ida

Av Ida - 25 februari 2011 12:43

hejsan! idag är det min tur att sitta vid datan och så får man ha en kompis jag har Josefine :)    mille och Adomas sitter på andra datan och jag och jossan vid en :) idag har vi tittat på film och nu måste jag gå Hej då syns i kväll :) Kram idis <3

Av Ida - 22 februari 2011 15:14

Hej !  idag hade vi frilops dag iskolan så man kunde välja mellan

 

1: sidor /nej

 

2: skriskor/nej

 

3:  pulka /nej

 

4: Ridnig /YES ALTID!

 

Så för mej blev det ridnig eller jag valde ju det vi hade assa roligt jag fick rida bojana hon var assa snäll sen så åt vi matt i caffe skorpan :) mm :) sen gorde vi en hoppbana som vi hoppade så vi gorde två lag       Lag 1

sofis lag 1: Ida Fanny Josefine MY  P.S VI VANN <  

madelens lag2: Linnea nanzo viktoria  

   min klubb jag tävlar för i hoppnig trår jag ska byta till roslagens rid och kör klubb när jag har tagit fltävlans kortet :)  Hej då syns sen /idis   

Av Ida - 22 februari 2011 15:14

Hej !  idag hade vi frilops dag iskolan så man kunde välja mellan

 

1: sidor /nej

 

2: skriskor/nej

 

3:  pulka /nej

 

4: Ridnig /YES ALTID!

 

Så för mej blev det ridnig eller jag valde ju det vi hade assa roligt jag fick rida bojana hon var assa snäll sen så åt vi matt i caffe skorpan :) mm :) sen gorde vi en hoppbana som vi hoppade så vi gorde två lag       Lag 1

sofis lag 1: Ida Fanny Josefine MY  P.S VI VANN <  

madelens lag2: Linnea nanzo viktoria  

   min klubb jag tävlar för i hoppnig trår jag ska byta till roslagens rid och kör klubb när jag har tagit fltävlans kortet :)  Hej då syns sen /idis   

Av Ida - 12 februari 2011 16:04

 hejsan! idag skulle jag och mamma åka och handla kläder men så såg vi att pascal låg ner i haggen och då gick vi och hemmta han så bara låg han i boxen så han  hade fåt kolik men sen efter ett tag när mamma hade gåt med han så ville han ätta igen ): så nu mår han bra igen :) (JAG ÄR SUPPPER GLAD NU) hihi nu sitter jag vid datan igen hej då :) kram idis

Av Ida - 11 februari 2011 10:15

 hejsan!

 

alla vet att det blåste ret mycket igår men idag blåste det änumera  och så gick ingen buss till skolan och mamma ville ju inte utt idet här vädret jag , Jill ,Linn fick vara hemma

 

könt fast jag ville spela  schack 4:an. men det blev instält så vi kommer säkert köra det någon annan dag hiiih :) idag vet jag inte om jag ska titta när Röik dam spelar cup ??

 

Men i morgon så ska jag och Mamma åka in och titta på Fanny om det är bra väder hoppas vi :)  Hon ska rida drysyr på Winnie :)

Hitta en söt bild på google hiih

 

  HEJ DÅ SES I KVÄL HOPPAS JAG /IDA<333

  

Av Ida - 9 februari 2011 19:58

 Hejsan!

 

 Idag var jag på handbols tränig det var assa trokigt ska sluta typ ( jag vill börja på dans ) det värkar assa kul ! Imorgon vill jag inte träna med måste typ !>#

 

IDAG VAR VI I SKOLAN JAG fANNY LINN DIDDA ASSE JOSSAN VI HAR EN TIATER JAG ÄR KITY HHHIIIIIII :)

 

 

HEJ DÅ /      IDA.B :)

Presentation


Hoppryttare. Elitsatsande faltävlands tjej

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

hopprytare

             Hopprytare


Ovido - Quiz & Flashcards